Często zadawane pytania

Jakie możliwości oferuje konto darmowe?

Podstawowa rejestracja na naszym portalu jest całkowicie darmowa. Użytkownik posiadający konto bezpłatne:

  • może ze swojego profilu wysłać maksymalnie 5 wiadomości,
  • może otrzymać na swój profil nielimitowaną ilość wiadomości od pozostałych użytkowników,
  • ma ograniczone możliwości wyszukiwania profili,
  • nie może wysyłać innym użytkownikom swojego numeru telefonu ani adresu e-mail
  • może ocenić tylko 10 zdjęć profilowych w naszej Fotorandce.

Jak uzyskać konto premium?

Członkowstwo (konto premium) jest płatne jedynie dla użytkowników płci męskiej. Kobiety automatycznie otrzymują konto premium już podczas rejestracji.

Aby zakupić pełne członkostwo wystarczy po zalogowaniu się kliknąć w link „Wykup konto premium" widoczny z prawej strony w panelu użytkownika. Po aktywacji konta premium możesz:

  • wyszukiwać użytkowników na podstawie ich nicku, miasta, wieku lub stanu cywilnego,
  • wysyłać nieograniczoną ilość wiadomości,
  • podawać innym swoje dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail),
  • wysyłać w wiadomościach zdjęcia, emotikony i GIF-y,
  • przeglądać najlepsze dopasowania wygenerowane na podstawie naszej specjalnej ankiety randkowej,
  • korzystać bez ograniczeń z naszej Fotorandki, gdzie można oceniać zdjęcia pozostałych użytkowników. 

Czy za pełne członkostwo mogę zapłacić przelewem bankowym?

Tak, istnieje możliwość zapłaty za konto premium za pomocą przelewu bankowego. Dane do przelewu są każdorazowo generowane przez nasz system po dokonaniu wyboru metody płatności. Płatność przelewem jest dostępna w głównym menu pod nazwą: „Wykup konto premium" w zakładce „Inne metody płatności".

Dane do przelewu, które się pojawią mogą zostać użyte również przy płatności na poczcie w banku pocztowym, jednakże tytuł przelewu musi być dokładnie taki, jaki został podany na stronie, w przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zidentyfikować transakcji. Gdyby taka sytuacja miała miejsce, prosimy pisać do działu Pomocy.

Wpłaciłem pieniądze na wasze konto, dlaczego nadal nie mam pełnego dostępu?

Ponieważ konta premium mogą być aktywowane nawet do 4 dni od momentu zaksięgowania przelewu przez bank. Jeśli zrobiłeś przelew w ciągu ostatnich 24 godzin, prosimy nie pisz do działu Pomocy w tej sprawie. Dopiero jeżeli w ciągu wspominanych 4 dni twoje konto premium nie zostało uruchomione – skontaktuj się z naszym działem Pomocy.

UWAGA: Jeśli tytuł przelewu różni się od tego, który był podany na naszej stronie, a dział Pomocy nie podał innego tytułu przelewu, to dostęp nie może zostać aktywowany, ponieważ nie będziemy wstanie zidentyfikować nadawcy. W takim przypadku należy złożyć reklamacje do działu Pomocy, bądź wysłanie jej bezpośrednio na adres naszej firmy zgodnie z postanowieniami regulaminu. W reklamacji należy podać wszelkie informacje, w tym potrzebne dokumenty i dowód wpłaty, które pozwolą nam zidentyfikować wpłatę. 
Prosimy składać reklamacje w terminie 30 dni od daty dokonania wpłaty/przelewu. Reklamacje złożone po upływie 30 dni nie zostaną uznane.

Czy za pełny dostęp można zapłacić SMSem?

Niestety nie ma takiej możliwości i nie planujemy w tym najbliższym czasie uruchomienia tej formy płatności.

Czy za "konto próbne" można zapłacić przelewem bankowym?

Niestety, ale warunki promocji pozwalają na wykupienie konta próbnego wyłącznie za pomocą karty płatniczej.

Czy można zakupić "konto próbne" wielokrotnie?

Tak, ale dopiero po 32 dniach od pierwszego zakupu. Konto próbne służy wyłącznie do testowania naszych usług i objęte jest specjalnymi warunkami promocyjnymi. Nie istnieje żadna możliwość zrobienia odstępstwa od tych warunków. Z promocji są wyłączone osoby, które skorzystały z promocji "konto próbne" w ciągu ostatnich 32 dni i to nawet wówczas jeśli swoje konto usuneły lub użyją innego konta celem dokonania zakupu usługi. W przypadku wykrycia takiego przypadku system odmówi dokonania transakcji. Wówczas należy zapłacić przelewem bankowym za konto na miesiąc lub na dłużej w zależności od wybranej taryfy, bądź skontaktować się z działem Pomocy, który pomoże w dokonaniu zakupu subskrypcji miesięcznej lub dłuższej.

UWAGA: Każda próba obejścia promocji w celu ponownego zakupu dostępu "konta próbnego" w ciągu 32 dni skutkuje automatyczną blokadą płatności kartą na kolejne 32 dni. Wówczas możliwy jest zakup wyłącznie przelewem bankowym. Przyczyną automatycznej blokady jest złamanie postanowień Regulaminu.

Jak mogę zmienić swój profil?

Zmiana profilu jest możliwa poprzez kliknięcie w „Edytuj profil" w menu użytkownika po prawej stronie.

Nie mogę wstawić zdjęcia, dlaczego?

Jeśli nie możesz wstawić zdjęcia profilowego, najprawdopodobniej przyczyną problemu jest rozmiar dodawanego pliku. Rozmiar dodawanych zdjęć nie może przekroczyć 2 MB. Należy zmniejszyć rozmiar pliku lub wstawić inne zdjęcie. Jeśli jednak wielkość zdjęcia nie przekracza 2 MB i dalej nie udaje ci się wstawić zdjęcia, proszę skontaktuj się w tej sprawie z naszym działem Pomocy.

Dlaczego moje zdjęcie nie jest widoczne?

Aby zdjęcia mogły się pokazać na stronie i być widoczne dla innych użytkowników, muszą każdorazowo zostać zaakceptowane przez Administratora. Zdjęcia nie będą widoczne aż do akceptacji. Proces akceptacji zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny (za wyjątkiem weekendów oraz wybranych świąt).

Zdjęcie profilowe - Na zdjęciu musi być widoczny jeden użytkownik profilu, zgodny z płcią profilu. Na zdjęciu musi być widoczny sam użytkownik. Wyjątkiem jest profil, w którym jest wyraźnie napisane, że profil należy pary, wówczas na zdjęciu może być widocznych nie więcej niż dwóch użytkowników profilu.

Zdjęcia, które nie będą zgodne z powyższymi wskazówkami będą usuwane.

Zapomniałeś hasło?

Nie możesz się zalogować? Zapomniałeś swoje hasło? W takim razie wybierz opcję „Zapomniałeś hasło?” znajdującą się pod przyciskiem „Zaloguj się” na górze po prawej stronie. Pojawi się rubryka, do której wpiszesz swój e-mail podany podczas rejestracji profilu, na który my następnie wyślemy link do zmiany hasła.

Dlaczego nie mogę się zalogować?

Sprawdź, czy nie masz włączonego klawisza CapsLk oraz czy podajesz poprawne hasło podane przy rejestracji. Upewnij się także, że masz włączoną obsługę ciasteczek w swojej przeglądarce oraz że posiadasz wszystkie aktualizacje do swojego oprogramowania. 
Jeśli nadal nie będziesz mógł(a) się zalogować, proszę skonatkuj się z naszym działem Pomocy.

Dlaczego nie otrzymałem linku aktywacyjnego?

Sprawdź, czy mail z linkiem nie trafił do folderu ze spamem. Niektóre filtry anty-spamowe automatycznie uznają niektóre wiadomośći jako spam. Czasami też zdarza się, że link aktywacyjny nie dociera do adresata od razu, poczekaj 10-15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymasz linku aktywacyjnego, proszę skontaktuj się z naszym działem Pomocy.

Jak usunąć konto?

Jeśli chcesz usunąć swoje bezpłatne konto wraz z profilem, wyślij prośbę o usunięcie konta do naszego działu Pomocy. Od otrzymania zgłoszenia konto zostanie usunięte w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku jeśli posiadasz konto premium opłacone za pomocą karty bankowej, musisz złożyć pisemne wypowiedzenie umowy zgodnie z warunkami Regulaminu.

Mogę zablokować innego użytkownika?

Tak, wystarczy wejść w menu Wiadomości, kliknąć na ikonę lupy lub w hiperłącze "Szczegóły" przy dowolnej wiadomości napisanej przez użytkownika, którego chcesz zablokować, następnie należy kliknij przycisk "Zablokuj".

Co zrobić, jeśli zmienię zdanie?

Jeśli zmienisz zdanie i zdecydujesz się na odblokowanie użytkownika napisz do naszego działu Pomocy, który może wspominaną blokadę usunąć.

Co oznacza: zweryfikuj swój profil?

Każdy użytkownik podczas rejestracji musi podać swój adres e-mail. Póżniej użytkownicy mogą za pomocą opcji "Zweryfikuj swój profil" poddać się weryfikacji w celu uwierzytelnienia swojego profilu. Jest wiele sposobów na dokonanie weryfikacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu weryfikacji przez Administratora, konto danego użytkownika zostaje oznaczone w przeglądzie profili mianem "Zweryfikowany". Zweryfikowani użytkownicy mają większe szanse na poznanie kogoś, ponieważ jest to dla pozostałych użytkowników jasny sygnał, że osoba, do której profil należy jest tym, za kogo się podaje.

Jak dodać osoby do listy przyjaciół?

Przy każdym profilu jest obrazek serduszka z plusikiem - jeżeli chcesz kogoś dodać do „Przyjaciół” wystarczy w nie kliknąć. Profil zostanie wówczas automatycznie dodany do listy przyjaciół.

Lista Przyjaciół pozwala na łatwiejsze odnajdywanie użytkowników, z którymi często rozmawiasz.

Lista przyjaciół dostępna jest po wejściu w opcję "Przyjaciele" po prawej stronie panelu użytkownika.

Jak wyszukiwać innych użytkowników?

Po kliknięciu w przycisk „Szukaj profilu“ w menu wyświetli ci się wyszukiwarka profili. Po wybraniu parametrów wyszukiwania i zastosowaniu filtrów należy kliknąć w przycisk „Szukaj“.

Jak zmienić swój adres e-mail lub hasło?

Kliknij w „Edytuj konto”, dostępny w panelu na górze nad opcją „Wyloguj“.

Jak anulować subskrypcję automatyczną?

Użytkownicy, którzy zakupili członkostwo przez Google Play, mogą je kiedykolwiek samodzielnie anulować korzystając z pomocy instrukcji zawartych tutaj

Użytkownicy, którzy zakupili członkostwo przez App Store,mogą je kiedykolwiek samodzielnie anulować korzystając z pomocy instrukcji zawartych tutaj

Ze względu na ciągłość dostępu do oferowanych usług, płatność jest odnawiana automatycznie na okres wybrany podczas dokonywania aktywacji członkostwa. Oprócz tego, czasami pojawają się w naszej ofercie specjalne promocje, które mają inny okres ważności, niż standardowe okresy subskrypcji. Członkostwo próbne na tydzień automatycznie przechodzi w subskrypcję miesięczną po upływie 7 dni od daty zakupu. Jeżeli nie będziesz zainteresowany przedłużeniem członkostwa na miesiąc, należy zgłosić chęć rezygnacji jeszcze w trakcie próbnego tygodnia, mianowicie na co najmniej 3 dni przed jego zakończeniem. Kiedy członkostwo próne przejdzie w miesięczne, należy w celu rezygnacji wysłać na nasz adres pocztowy pisemne wypowiedzenie subskrypcji. Subskrypcję abonamentową anulujesz wysyłając list na adres: Butterfly Destiny s.r.o., IČO 052 98 130, z siedzibą Černotín 35, PSČ (kod pocztowy) 334 01, Dnešice. W liście należy zamieścić prośbę o anulowanie członkostwa, adres e-mail oraz nick, którym posługujesz się na naszym portalu. Członkostwo zostanie anulowane do 10 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas pisemnego wypowiedzenia subskrypcji. Pod subskrypcją abonamentową rozumie się płatności dokonane online za pomocą karty kredytowej/debetowej lub usługi PayPal. Pozostałe płatności (przelew bankowy) są jednorazowe i nie wymagają wysyłania pisemnego wypowiedzenia umowy. 

Co to jest CVV/CID i gdzie to mogę znaleźć?

CVV to specjalny 3-cyfrowy kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu uwierzytelnienia posiadania karty podczas transakcji.

CID to specjalny 4-cyfrowy identyfikacyjny kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu uwierzytelnienia posiadania karty podczas transakcji.

Kod bezpieczeństwa dla kart Visa®, Mastercard®, and Discover®:
Odwróć swoją kartę i spójrz na pole z podpisem właściciela. Powinieneś widzieć wszystkich 16 cyfr karty kredytowej lub ostatnie 4 cyfry zakończone specjalnym 3-cyfrowym kodem.

Ten 3-cyfrowy kod to twój numer bezpieczeństwa CVV.

Kod bezpieczeństwa dla kart Maestro®:
Te karty zwykle nie posiadają nadrukowanego kodu CVV, aby uzyskać taki kod należy skontaktować się z wystawcą karty.

Kod bezpieczeństwa dla kart American Express®:
Ten 4-cyfrowy kod znajdziesz nadrukowany na pierwszej stronie karty po prawej stronie tuż nad numerem karty kredytowej.

Ten 4-cyfrowy kod to twój kod identyfikacyjny CIV.

Co zrobić jeśli strona wyświetla się nieprawidłowo?

Najpierw sprawdź, czy masz aktualne oprogramowanie ze wszystkimi wgranymi aktualizacjami. Jeśli będziesz mieć pewność, że problem z prawidłowym wyświetlaniem się strony dotyczy wyłącznie naszego portalu, proszę skontakuj się z naszym działem Pomocy.

Często zadawane pytania

Jakie możliwości oferuje konto darmowe?

Podstawowa rejestracja na naszym portalu jest całkowicie darmowa. Użytkownik posiadający konto bezpłatne:

  • może ze swojego profilu wysłać maksymalnie 5 wiadomości,
  • może otrzymać na swój profil nielimitowaną ilość wiadomości od pozostałych użytkowników,
  • ma ograniczone możliwości wyszukiwania profili,
  • nie może wysyłać innym użytkownikom swojego numeru telefonu ani adresu e-mail
  • może ocenić tylko 10 zdjęć profilowych w naszej Fotorandce.

Jak uzyskać konto premium?

Członkowstwo (konto premium) jest płatne jedynie dla użytkowników płci męskiej. Kobiety automatycznie otrzymują konto premium już podczas rejestracji.

Aby zakupić pełne członkostwo wystarczy po zalogowaniu się kliknąć w link „Wykup konto premium" widoczny z prawej strony w panelu użytkownika. Po aktywacji konta premium możesz:

  • wyszukiwać użytkowników na podstawie ich nicku, miasta, wieku lub stanu cywilnego,
  • wysyłać nieograniczoną ilość wiadomości,
  • podawać innym swoje dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail),
  • wysyłać w wiadomościach zdjęcia, emotikony i GIF-y,
  • przeglądać najlepsze dopasowania wygenerowane na podstawie naszej specjalnej ankiety randkowej,
  • korzystać bez ograniczeń z naszej Fotorandki, gdzie można oceniać zdjęcia pozostałych użytkowników. 

Czy za pełne członkostwo mogę zapłacić przelewem bankowym?

Tak, istnieje możliwość zapłaty za konto premium za pomocą przelewu bankowego. Dane do przelewu są każdorazowo generowane przez nasz system po dokonaniu wyboru metody płatności. Płatność przelewem jest dostępna w głównym menu pod nazwą: „Wykup konto premium" w zakładce „Inne metody płatności".

Dane do przelewu, które się pojawią mogą zostać użyte również przy płatności na poczcie w banku pocztowym, jednakże tytuł przelewu musi być dokładnie taki, jaki został podany na stronie, w przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zidentyfikować transakcji. Gdyby taka sytuacja miała miejsce, prosimy pisać do działu Pomocy.

Wpłaciłem pieniądze na wasze konto, dlaczego nadal nie mam pełnego dostępu?

Ponieważ konta premium mogą być aktywowane nawet do 4 dni od momentu zaksięgowania przelewu przez bank. Jeśli zrobiłeś przelew w ciągu ostatnich 24 godzin, prosimy nie pisz do działu Pomocy w tej sprawie. Dopiero jeżeli w ciągu wspominanych 4 dni twoje konto premium nie zostało uruchomione – skontaktuj się z naszym działem Pomocy.

UWAGA: Jeśli tytuł przelewu różni się od tego, który był podany na naszej stronie, a dział Pomocy nie podał innego tytułu przelewu, to dostęp nie może zostać aktywowany, ponieważ nie będziemy wstanie zidentyfikować nadawcy. W takim przypadku należy złożyć reklamacje do działu Pomocy, bądź wysłanie jej bezpośrednio na adres naszej firmy zgodnie z postanowieniami regulaminu. W reklamacji należy podać wszelkie informacje, w tym potrzebne dokumenty i dowód wpłaty, które pozwolą nam zidentyfikować wpłatę. 
Prosimy składać reklamacje w terminie 30 dni od daty dokonania wpłaty/przelewu. Reklamacje złożone po upływie 30 dni nie zostaną uznane.

Czy za pełny dostęp można zapłacić SMSem?

Niestety nie ma takiej możliwości i nie planujemy w tym najbliższym czasie uruchomienia tej formy płatności.

Czy za "konto próbne" można zapłacić przelewem bankowym?

Niestety, ale warunki promocji pozwalają na wykupienie konta próbnego wyłącznie za pomocą karty płatniczej.

Czy można zakupić "konto próbne" wielokrotnie?

Tak, ale dopiero po 32 dniach od pierwszego zakupu. Konto próbne służy wyłącznie do testowania naszych usług i objęte jest specjalnymi warunkami promocyjnymi. Nie istnieje żadna możliwość zrobienia odstępstwa od tych warunków. Z promocji są wyłączone osoby, które skorzystały z promocji "konto próbne" w ciągu ostatnich 32 dni i to nawet wówczas jeśli swoje konto usuneły lub użyją innego konta celem dokonania zakupu usługi. W przypadku wykrycia takiego przypadku system odmówi dokonania transakcji. Wówczas należy zapłacić przelewem bankowym za konto na miesiąc lub na dłużej w zależności od wybranej taryfy, bądź skontaktować się z działem Pomocy, który pomoże w dokonaniu zakupu subskrypcji miesięcznej lub dłuższej.

UWAGA: Każda próba obejścia promocji w celu ponownego zakupu dostępu "konta próbnego" w ciągu 32 dni skutkuje automatyczną blokadą płatności kartą na kolejne 32 dni. Wówczas możliwy jest zakup wyłącznie przelewem bankowym. Przyczyną automatycznej blokady jest złamanie postanowień Regulaminu.

Jak mogę zmienić swój profil?

Zmiana profilu jest możliwa poprzez kliknięcie w „Edytuj profil" w menu użytkownika po prawej stronie.

Nie mogę wstawić zdjęcia, dlaczego?

Jeśli nie możesz wstawić zdjęcia profilowego, najprawdopodobniej przyczyną problemu jest rozmiar dodawanego pliku. Rozmiar dodawanych zdjęć nie może przekroczyć 2 MB. Należy zmniejszyć rozmiar pliku lub wstawić inne zdjęcie. Jeśli jednak wielkość zdjęcia nie przekracza 2 MB i dalej nie udaje ci się wstawić zdjęcia, proszę skontaktuj się w tej sprawie z naszym działem Pomocy.

Dlaczego moje zdjęcie nie jest widoczne?

Aby zdjęcia mogły się pokazać na stronie i być widoczne dla innych użytkowników, muszą każdorazowo zostać zaakceptowane przez Administratora. Zdjęcia nie będą widoczne aż do akceptacji. Proces akceptacji zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny (za wyjątkiem weekendów oraz wybranych świąt).

Zdjęcie profilowe - Na zdjęciu musi być widoczny jeden użytkownik profilu, zgodny z płcią profilu. Na zdjęciu musi być widoczny sam użytkownik. Wyjątkiem jest profil, w którym jest wyraźnie napisane, że profil należy pary, wówczas na zdjęciu może być widocznych nie więcej niż dwóch użytkowników profilu.

Zdjęcia, które nie będą zgodne z powyższymi wskazówkami będą usuwane.

Zapomniałeś hasło?

Nie możesz się zalogować? Zapomniałeś swoje hasło? W takim razie wybierz opcję „Zapomniałeś hasło?” znajdującą się pod przyciskiem „Zaloguj się” na górze po prawej stronie. Pojawi się rubryka, do której wpiszesz swój e-mail podany podczas rejestracji profilu, na który my następnie wyślemy link do zmiany hasła.

Dlaczego nie mogę się zalogować?

Sprawdź, czy nie masz włączonego klawisza CapsLk oraz czy podajesz poprawne hasło podane przy rejestracji. Upewnij się także, że masz włączoną obsługę ciasteczek w swojej przeglądarce oraz że posiadasz wszystkie aktualizacje do swojego oprogramowania. 
Jeśli nadal nie będziesz mógł(a) się zalogować, proszę skonatkuj się z naszym działem Pomocy.

Dlaczego nie otrzymałem linku aktywacyjnego?

Sprawdź, czy mail z linkiem nie trafił do folderu ze spamem. Niektóre filtry anty-spamowe automatycznie uznają niektóre wiadomośći jako spam. Czasami też zdarza się, że link aktywacyjny nie dociera do adresata od razu, poczekaj 10-15 minut. Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymasz linku aktywacyjnego, proszę skontaktuj się z naszym działem Pomocy.

Jak usunąć konto?

Jeśli chcesz usunąć swoje bezpłatne konto wraz z profilem, wyślij prośbę o usunięcie konta do naszego działu Pomocy. Od otrzymania zgłoszenia konto zostanie usunięte w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku jeśli posiadasz konto premium opłacone za pomocą karty bankowej, musisz złożyć pisemne wypowiedzenie umowy zgodnie z warunkami Regulaminu.

Mogę zablokować innego użytkownika?

Tak, wystarczy wejść w menu Wiadomości, kliknąć na ikonę lupy lub w hiperłącze "Szczegóły" przy dowolnej wiadomości napisanej przez użytkownika, którego chcesz zablokować, następnie należy kliknij przycisk "Zablokuj".

Co zrobić, jeśli zmienię zdanie?

Jeśli zmienisz zdanie i zdecydujesz się na odblokowanie użytkownika napisz do naszego działu Pomocy, który może wspominaną blokadę usunąć.

Co oznacza: zweryfikuj swój profil?

Każdy użytkownik podczas rejestracji musi podać swój adres e-mail. Póżniej użytkownicy mogą za pomocą opcji "Zweryfikuj swój profil" poddać się weryfikacji w celu uwierzytelnienia swojego profilu. Jest wiele sposobów na dokonanie weryfikacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu weryfikacji przez Administratora, konto danego użytkownika zostaje oznaczone w przeglądzie profili mianem "Zweryfikowany". Zweryfikowani użytkownicy mają większe szanse na poznanie kogoś, ponieważ jest to dla pozostałych użytkowników jasny sygnał, że osoba, do której profil należy jest tym, za kogo się podaje.

Jak dodać osoby do listy przyjaciół?

Przy każdym profilu jest obrazek serduszka z plusikiem - jeżeli chcesz kogoś dodać do „Przyjaciół” wystarczy w nie kliknąć. Profil zostanie wówczas automatycznie dodany do listy przyjaciół.

Lista Przyjaciół pozwala na łatwiejsze odnajdywanie użytkowników, z którymi często rozmawiasz.

Lista przyjaciół dostępna jest po wejściu w opcję "Przyjaciele" po prawej stronie panelu użytkownika.

Jak wyszukiwać innych użytkowników?

Po kliknięciu w przycisk „Szukaj profilu“ w menu wyświetli ci się wyszukiwarka profili. Po wybraniu parametrów wyszukiwania i zastosowaniu filtrów należy kliknąć w przycisk „Szukaj“.

Jak zmienić swój adres e-mail lub hasło?

Kliknij w „Edytuj konto”, dostępny w panelu na górze nad opcją „Wyloguj“.

Jak anulować subskrypcję automatyczną?

Użytkownicy, którzy zakupili członkostwo przez Google Play, mogą je kiedykolwiek samodzielnie anulować korzystając z pomocy instrukcji zawartych tutaj

Użytkownicy, którzy zakupili członkostwo przez App Store,mogą je kiedykolwiek samodzielnie anulować korzystając z pomocy instrukcji zawartych tutaj

Ze względu na ciągłość dostępu do oferowanych usług, płatność jest odnawiana automatycznie na okres wybrany podczas dokonywania aktywacji członkostwa. Oprócz tego, czasami pojawają się w naszej ofercie specjalne promocje, które mają inny okres ważności, niż standardowe okresy subskrypcji. Członkostwo próbne na tydzień automatycznie przechodzi w subskrypcję miesięczną po upływie 7 dni od daty zakupu. Jeżeli nie będziesz zainteresowany przedłużeniem członkostwa na miesiąc, należy zgłosić chęć rezygnacji jeszcze w trakcie próbnego tygodnia, mianowicie na co najmniej 3 dni przed jego zakończeniem. Kiedy członkostwo próne przejdzie w miesięczne, należy w celu rezygnacji wysłać na nasz adres pocztowy pisemne wypowiedzenie subskrypcji. Subskrypcję abonamentową anulujesz wysyłając list na adres: Butterfly Destiny s.r.o., IČO 052 98 130, z siedzibą Černotín 35, PSČ (kod pocztowy) 334 01, Dnešice. W liście należy zamieścić prośbę o anulowanie członkostwa, adres e-mail oraz nick, którym posługujesz się na naszym portalu. Członkostwo zostanie anulowane do 10 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas pisemnego wypowiedzenia subskrypcji. Pod subskrypcją abonamentową rozumie się płatności dokonane online za pomocą karty kredytowej/debetowej lub usługi PayPal. Pozostałe płatności (przelew bankowy) są jednorazowe i nie wymagają wysyłania pisemnego wypowiedzenia umowy. 

Co to jest CVV/CID i gdzie to mogę znaleźć?

CVV to specjalny 3-cyfrowy kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu uwierzytelnienia posiadania karty podczas transakcji.

CID to specjalny 4-cyfrowy identyfikacyjny kod bezpieczeństwa, który należy podawać przy transakcjach przez Internet w celu uwierzytelnienia posiadania karty podczas transakcji.

Kod bezpieczeństwa dla kart Visa®, Mastercard®, and Discover®:
Odwróć swoją kartę i spójrz na pole z podpisem właściciela. Powinieneś widzieć wszystkich 16 cyfr karty kredytowej lub ostatnie 4 cyfry zakończone specjalnym 3-cyfrowym kodem.

Ten 3-cyfrowy kod to twój numer bezpieczeństwa CVV.

Kod bezpieczeństwa dla kart Maestro®:
Te karty zwykle nie posiadają nadrukowanego kodu CVV, aby uzyskać taki kod należy skontaktować się z wystawcą karty.

Kod bezpieczeństwa dla kart American Express®:
Ten 4-cyfrowy kod znajdziesz nadrukowany na pierwszej stronie karty po prawej stronie tuż nad numerem karty kredytowej.

Ten 4-cyfrowy kod to twój kod identyfikacyjny CIV.

Co zrobić jeśli strona wyświetla się nieprawidłowo?

Najpierw sprawdź, czy masz aktualne oprogramowanie ze wszystkimi wgranymi aktualizacjami. Jeśli będziesz mieć pewność, że problem z prawidłowym wyświetlaniem się strony dotyczy wyłącznie naszego portalu, proszę skontakuj się z naszym działem Pomocy.